Skadade flickor

Sitter just nu pa ett litet litet internetcafe som ags av samma agare som var nya bungalow som vi betalar 50kr/natten for (25kr/pers). Helt okej pris tycker jag. ;)

Idag var vi pa sjukan for tredje gangen da jag slog sonder min ta pa ett fartgupp (klantmaja!) och pa moppen pa vagen dit sa hande nagot konstigt sa annie korde av vagen och skrapa upp ett djupt sar underfoten.

Idag nar vi var tillbaka pa en checkup sa tyckte de att det var bast att de tog bort en bit av stortanageln, sa tva lokalbedovningssprutor och lite klippning sa var min ta valdigt vacker.

Vi kan tyvarr inte bada nu da vi bada ar bandagerade och halta men vi har somsagt 4 1/2 manad kvar sa det ar inte sa jatte farligt. :)

Nu ska jag ut i hettan igen, bye!








Kommentarer
Postat av: My Cecilia

weeeey en blogg!

2011-11-25 @ 12:04:12
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0